Muzikale Verhaaltjes met Helga Huisjes

3 juni 2023, van 09:30 tot 10:00 | Bibliotheek Oudewater

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kom op Boekstartdag, zaterdag 3 juni, naar Oudewater met je kleintje(s) van 0 tot 2 jaar voor de Muzikale Verhaaltjes met Helga Huisjes.

Voor de allerkleinsten wordt een eenvoudig boekje omgetoverd tot een half uur intensieve beleving van het verhaal; luisteren naar een vertelling afgestemd op deze doelgroep, zingen, musiceren met veel instrumenten en bewegen op muziek.

Waar en wanneer/

• Zaterdag 3 juni
  • Van 9.30 tot 10.00 uur
  • Voor kinderen van 0 tot 2 jaar
  • In Bibliotheek Oudewater, Kluwen 7

De toegang is gratis, wel vooraf reserveren.

Reserveren

Hulp nodig bij het reserveren?

Lukt het niet met online reserveren? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Alles over de Boekstartdag in Oudewater

Blijf op de hoogte

Abonneer je op onze nieuwsbrief en ontvang elke maand het laatste nieuws, handige tips en informatie over onze activiteiten in je mailbox.

Abonneer je op onze nieuwsbrief >