Computercursus voor beginners in Bibliotheek Oudewater

18 maart 2024, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Oudewater

Op maandagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur bent u (na aanmelding) welkom in Bibliotheek Oudewater voor deze cursus. Onder ervaren begeleiding gaat u aan de slag met de basis van het werken op een computer (laptop).

Klik & Tik

Klik&Tik is een online oefenprogramma waarmee met behulp van korte video's basisvaardigheden zoals websites bekijken, e-mailen en downloaden uitgelegd worden. Speciaal voor mensen die niet of nauwelijks met een computer hebben gewerkt. De cursus is gratis in de Bibliotheek te volgen. U hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

Aanmelden voor Klik&Tik kan aan de balie van uw Bibliotheek of via onderstaande aanmeldknop.

Aanmelden Klik&Tik

Meer over Klik & Tik

Blijf op de hoogte van nieuwe startdata.

Abonneer je op onze nieuwsbrief en ontvang elke maand het laatste nieuws, handige tips en informatie over onze activiteiten in je mailbox.

Abonneer je op onze nieuwsbrief >