Expositie Elvira Balla in Bibliotheek Kamerik

14 februari 2023 t/m 1 mei 2023 | Bibliotheek Kamerik

In de Bibliotheek Kamerik is tijdens openingstijden een kleine expositie te zien van de Hongaarse kunstenares Elvira Balla.

Positieve kijk op het leven

Na een pauze van een paar jaar voelde Elvira weer een sterk verlangen om een ​​positieve kijk op het leven over te brengen. Vanuit deze gedachte stortte ze zichzelf weer op het creëren. Nu ook in een vernieuwde digitale vorm. Een klein deel van haar werk is nu te zien in de Bibliotheek in Kamerik.

Schatten van de natuur

Elvira tekent graag de kleine schatten van de natuur. De kleuren, de texturen, de lichten, de geuren en de stemmingen.

Elvira:

"Kijk maar eens rond. Schoonheid is altijd om ons heen. Ik deel deze graag via mijn creaties met jou, zodat JIJ ook blij kunt zijn. Waar je aandacht heen gaat, gaat je energie. Elke foto heeft zijn eigen verhaal in mijn leven. Wat wordt jouw verhaal bij mijn foto?"

Een impressie van het werk van Elvira is te zien op haar website of op haar Instagramaccount

Meer over Elvira op haar website