Inloop voor vragen over de Digitale Overheid - Montfoort

20 december 2023, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Montfoort

Heeft u vragen over DigiD, toeslagen, gemeentelijke regelingen of andere digitale overheidszaken? Dan ben je op woensdagmorgen van 10.00 tot 12.00 uur welkom bij de Bibliotheekmedewerker in Bibliotheek Montfoort.

Vragen over websites van (lokale) overheden

Wil je weten hoe je huurtoeslag kunt aanvragen? Of wil je weten hoe je een afspraak maakt op de website van de gemeente? Of hoe je je verkeersboete online kunt betalen? Wij helpen je op weg in het oerwoud van overheids websites, zodat je thuis gelijk daarmee aan de gang kunt gaan.

Alles over Informatiepunt Digitale Overheid

Neem je toestel mee

Werk je thuis op een laptop of tablet om je zaken te regelen? Dan kan het handig zijn om je laptop / tablet mee te nemen. Zo kunnen we je nog beter helpen.

Iedereen is welkom, leden en niet-leden. Aanmelden is niet nodig. Wil je zeker zijn dat je geholpen kunt worden, dan is het raadzaam om je vooraf aan te melden.

Eventueel aanmelden

Vragen over uw computer, smartphone of tablet?

Dan kunt u terecht bij het Digicafé. Klik hier om meer te lezen over het Digicafé.