Inloop voor vragen op digitaal gebied Woerden

19 juli 2023, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Woerden

Op woensdagmorgen ben je van 10.00 tot 12.00 uur welkom in Bibliotheek Woerden voor allerlei digitale vragen. Van het gebruik van Bibliotheek apps tot "hoe vraag ik huursubsidie aan?".

Vragen over websites van (lokale) overheden

Wil je weten hoe je huurtoeslag kunt aanvragen? Of wil je weten hoe je een afspraak maakt op de website van de gemeente? Of hoe je je verkeersboete online kunt betalen? Wij helpen je op weg in het oerwoud van overheids websites, zodat je thuis gelijk daarmee aan de gang kunt gaan.

Alles over Informatiepunt Digitale Overheid

Vragen over het gebruik van smartphone, tablet en Bibliotheek apps

Wil je graag vanaf je telefoon boeken kunnen reserveren? Online boeken kunnen lezen op je tablet? Of heb je moeite met je mail in te stellen? Ook voor deze en meer vragen ben je welkom tijdens de inloop.

Neem je toestel mee

Werk je thuis op een laptop of tablet om je zaken te regelen? Dan kan het handig zijn om je laptop / tablet mee te nemen. Zo kunnen we je nog beter helpen.

Iedereen is welkom, leden en niet-leden. Aanmelden is niet nodig. Wil je zeker zijn dat je geholpen kunt worden, dan is het raadzaam om je vooraf aan te melden.

Eventueel aanmelden