Spreekuur taalvragen in de Bibliotheek Montfoort

30 mei 2023, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Bibliotheek Montfoort

Deze dinsdagmorgen ben je welkom met vragen over de Nederlandse taal of rekenvaardigheid voor volwassenen.

Taal- en rekenvragen

Samen met taal- en rekenconsulent Els van Steenbeek bepaal je wat een passend traject is om beter te worden in taal. of rekenen. Zo kan je gekoppeld worden aan een taal- of rekenmaatje of tips krijgen om zelfstandig aan de slag te gaan

Ook taal-/rekenvrijwilligers zijn welkom om even te overleggen met Els.

Leer lezen, schrijven en rekenen met het Taalhuis

Het Taalhuis is er voor mensen met Nederlands als moedertaal en voor anderstaligen. Ben of ken je iemand die moeite heeft met lezen, schrijven of rekenen? Stuur hem of haar dan door naar het inloopspreekuur van het Taalhuis of stuur een e-mail naar taalhuis@bibliotheekhgh.nl.