Resultaat 11 - 20 (van 39)

• De Bibliotheek helpt bij computervaardigheden Bekijk details

21 december 2023

Weet je dat je met alle computervragen terecht kan in de Bibliotheek? Je bent van harte welkom bij een van onze inloopspreekuren of gratis cursussen.

• Kunstwerken Lezen in Beeld onthuld Bekijk details

21 december 2023

Donderdag 14 december zijn in Bibliotheek Woerden de kunstwerken onthuld die zes jonge kunstenaars uit onze regio gemaakt hebben.

• Bibliotheek Montfoort geopend! Bekijk details

14 december 2023

Hoera! Gisteren is Bibliotheek Montfoort officieel geopend. Directeur bestuurder van Bibliotheek het Groene Hart, Hester van Beek, wethouder Kees van Dalen van de Gemeente Montfoort en directeur Jan Henk den Adel van SWOM knipten gezamenlijk het symbolische lint door en openden hiermee onze nieuwste vestiging.

• Gereserveerde boeken voor Montfoort Bekijk details

7 december 2023

Reserveer jij wel eens boeken met afhaallocatie Montfoort of ben je dat van plan te doen? Lees dan vooral verder, want er zijn vanaf donderdag 7 december aanpassingen in de verwerking van de reserveringen.

• Bibliotheek Montfoort gaat open! Bekijk details

30 november 2023

Zoals je op de foto's kunt zien wordt er nog hard gewerkt in Montfoort. Maar op 13 december gaat het gebeuren. De Bibliotheek gaat weer open!

• Nieuwe tarieven 2024 Bekijk details

21 november 2023

De nieuwe tarieven voor 2024 zijn bekend. Het Plus abonnement is vanaf 1 januari boetevrij. Kinderen van 0 tot 18 jaar blijven gratis lid.

• Vrijwilligers gezocht: gastvrouw / gastheer in de Bibliotheek Bekijk details

9 november 2023

Hoelang ze het werk al doet, weet ze niet meer precies: “Het zal zo’n vijftien jaar geleden geweest zijn dat die collega mij vroeg haar taken als gastvrouw in de Bibliotheek tijdelijk over te nemen omdat zij er een paar maand tussenuit ging. Ik ben een echt mensenmens en vind het heerlijk als hier mensen rond hobbelen en mij vragen stellen. Het was voor mij direct duidelijk: hier zit ik op mijn plek en ik ga niet meer weg.” Wil jij ook mensen helpen die de Bibliotheek bezoeken? Meld je dan aan als...

• Inloggen DigiD altijd met de telefoon Bekijk details

9 november 2023

Vanaf 1 januari kan je alleen inloggen bij (overheids)websites met je DigiD app of met SMS-controle. Daardoor heb je altijd je telefoon nodig bij het inloggen.

• De Bibliotheek helpt bij vragen over de overheid Bekijk details

7 november 2023

Hoe moet ik de gezondheidsverklaring voor mijn rijbewijs invullen? Hoe werkt het DigiD? Hoe maak ik een afspraak op het gemeentehuis?

• De Bibliotheek helpt bij aanvragen Energietoeslag Bekijk details

3 november 2023

Het online aanvragen van de Energietoeslag is niet voor iedereen even makkelijk. Dat blijkt uit de vragen die de Bibliotheek bij het Informatiepunt Digitale Overheid krijgt. Daarom biedt de Bibliotheek de laatste maanden van dit jaar extra hulp.

Paginanavigatie