Echt of nep? - Bijeenkomst voor senioren over digitale oplichting

22 april 2024, van 09:30 tot 11:30 | Bibliotheek Woerden

Kosten: Gratis

Hoe vaak krijgt u een mailtje of een appje waarvan u denkt, klopt dit wel? In deze tijd waarin alles vlug moet gaan en veel via internet gaat, zijn er ook criminelen die hier misbruik van maken. Zij proberen u op te lichten en u geld afhandig te maken.

Daarom organiseert de bibliotheek in samenwerking met de gemeente Woerden op 22 april 2024 een gratis bijeenkomst voor senioren. Tijdens de informatieve bijeenkomst ‘Echt of Nep?’ wordt aan de hand van korte filmpjes gesproken over digitale oplichting.

Het doel van de bijeenkomst is om senioren weerbaarder te maken tegen digitale oplichting. U leert hier handige tips over onder andere nep e-mails en nep-appjes.

Waar en wanneer
Op maandag 22 april van 9.30 tot 11.30 uur in de Huiskamer van Bibliotheek Woerden, Meulmansweg 27.

Wilt u hierbij aanwezig zijn? Aanmelden kan door te mailen naar: digitaal@bibliotheekhgh.nl, via de website, aan onze balie of via 0348-418354. Als u zich telefonisch wil aanmelden vraag dan naar Liza of Jack.