Kinderjury stemfeest Woerden (6 tot 9 jaar)

13 april 2024, van 14:00 tot 14:45 | Bibliotheek Woerden

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Speciaal vanwege de Kinderjury stemweek komt Sabine van der Stadt vandaag naar onze Bibliotheek. Sabine is degene die al die prachtige tekeningen maakt bij de boeken van Thomas, Rutger en Paco.

Vandaag vertelt zij hoe het is om tekenaar, ofwel illustratrice, te zijn van dit bekende boek. Daarnaast kun je meedoen met de miniworkshop 'teken jezelf met Paco' waarbij de kinderen zichzelf in dezelfde tekenstijl als de boeken kunnen tekenen met Paco erbij. Gevorderde kinderen kunnen proberen om ook Paco zelf te tekenen en zichzelf. Daarna is er natuurlijk tijd voor vragen en om je boek te signeren.

• Bibliotheek Woerden
  • Zaterdag 13 april 2024
  • Van 14.00 tot 14.45 uur
  • Voor kinderen van 6 tot 9 jaar
  • Gratis toegang, wel aanmelden via oranje knop hieronder

Ik kom naar Sabine van der Stadt

Stemmen voor de Kinderjury

Heb jij al gestemd op je favoriete boek? Ook dit jaar kun je weer meedoen met de Kinderjury en stemmen op jouw favoriete boek van afgelopen jaar. Heb je dit nog niet gedaan, geen ramp! Je kunt vandaag in de bibliotheek in Woerden stemmen tijdens ons stemfeest!