Kinderjury stemfeest Woerden (9 tot 12 jaar)

13 april 2024, van 15:15 tot 16:15 | Bibliotheek Woerden

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Kevin Hassing won vorig jaar de Kinderjury prijs met zijn boek Mus en Kapitein Kwaadbaard en de Amorfe. Vandaag komt Kevin naar onze Bibliotheek en vertelt hij hoe is het idee van het boek tot stand is gekomen.

Hoe gaat het schrijven en maken van een boek verder in zijn werk? Ook vertelt hij over de vele stemmen die hij inspreekt voor tekenfilms en series.

Naast dat Kevin zelf vertelt worden de kinderen ook zelf aan het werk gezet met een opdracht en een ware piratenquiz.

• Bibliotheek Woerden
  • Zaterdag 13 april 2024
  • Van 15.15 tot 16.15 uur
  • Voor kinderen van 9 tot 12 jaar
  • Gratis toegang, wel aanmelden via oranje knop hieronder

Ik kom naar Kevin Hassing

Stemmen voor de Kinderjury

Heb jij al gestemd op je favoriete boek? Ook dit jaar kun je weer meedoen met de Kinderjury en stemmen op jouw favoriete boek van afgelopen jaar. Heb je dit nog niet gedaan, geen ramp! Je kunt vandaag in de bibliotheek in Woerden stemmen tijdens ons stemfeest!