Klimaatgesprekken in Oudewater

12 april 2023, van 09:30 tot 11:30 | Bibliotheek Oudewater

Kosten: 45 euro

Je bent bezorgd over klimaatverandering. En je wilt graag een bijdrage leveren aan de oplossing. Maar hoe doe je dat? Doe mee met de workshopreeks van Stichting Klimaatgesprekken in Oudewater.

In 6 workshops van 2 uur ga je samen met 8 gelijkgestemden op een positieve en praktische manier aan de slag om je ecologische voetafdruk te verkleinen en je handafdruk te vergroten. De workshops zijn praktisch, ongedwongen en écht leuk. Klimaatcoach Judith Verhoef begeleidt het proces en geeft praktische tips.

Wat houdt het in

• In zes workshops krijg je inzicht in wat klimaatverandering doet met jou en wat jij kan doen aan klimaatverandering;·
  • Per thema (bv. wonen, reizen, eten) kijk je welke keuzes bij jou passen en echt verschil maken én hoe je het gesprek over het klimaat aan gaat met jouw omgeving;·
  • DOEL: samen klimaatvriendelijke keuzes en ambitieus klimaatbeleid vanzelfsprekend maken.

Doe je mee? Schrijf je in via onderstaande link.

• Locatie: Bibliotheek Oudewater
  • Data: Woensdag 12-4, 26-4, 10-5, 24-5, 7-6 en 21-6
  • Tijd: van 09.30 tot 11.30 uur.
  • Kosten: 45 euro, dit is inclusief het cursusboek en werkboek.

Er is ruimte voor 8 deelnemers. Je kunt je aanmelden via klimaatgesprekken.nl/aanmelden, tot uiterlijk 29 maart.