BiebBoys Zomerchallenge

Gepubliceerd op: 8 april 2024 16:17

Daag jouw leerlingen van groep 5 t/m 8 deze zomervakantie uit om ook in de vakantie te blijven lezen. Meld jouw groep nú aan voor de Grote BiebBoys Zomerchallenge, ontvang het grote BiebBoys ZomerChallenge Expeditieboek en ontdek de 10 leerzame taal- en leeschallenges die de BiebBoys dit jaar hebben bedacht.

Wat houdt de Challenge in?

De Grote BiebBoys Zomerchallenge start in de klas met een introductieles. Dit kan met en zonder leesconsulent. Leerkrachten kijken samen met hun leerlingen naar de video van de BiebBoys en gaan aan de slag met het bijbehorende lespakket. Na afloop krijgt elke leerling het Grote BiebBoys Zomerchallenge Expeditieboek inclusief stickervel mee naar huis.

Tien uitdagende challenges
In het Expeditieboek staan tien uitdagende challenges voor thuis én voor in de bibliotheek. Daarnaast staan het expeditieboek vol met leuke puzzels, ondeugende weetjes, moppen en toffe BiebBoys-boekentips om te lezen deze zomer.

Wat kost het?

Deelname aan de BiebBoys Zomerchallenge is slechts 25 euro (ex BTW) per groep. Hiervoor krijg je de introductievideo, 30 Zomerexpeditieboeken en een lespakket met een lesbrief en lesmateriaal.

Wil je er echt een feestje van maken?
Boek dan één van onze Leesconsulenten voor de introductieles. Kosten zijn dan € 57,50 per groep. (inclusief de hierboven genoemde materialen.)

Doet jouw school mee aan de Bibliotheek op School?
Dan kun je de kosten per groep laten verrekenen met de uren van de Leesconsulent. Geef dit dan aan op het aanmeldformulier.

Wat zit er in het pakket?

Het pakket bevat:

• Introductievideo van de BiebBoys.
  • Lespakket met lesbrief en lesmaterialen voor de aftrap in de klas.
  • 30x het Grote BiebBoys Zomerchallenge Expeditieboek met tien uitdagende challenges, boekentips, ondeugende weetjes, moppen en grappige stickers.

Zoals hierboven aangegeven, kun je er ook voor kiezen om de introductieles door één van onze leesconsulenten te laten verzorgen. Dit kun je aangeven op het aanmeldformulier. Wij nemen na de meivakantie contact op voor de dag en tijd waarop de Leesconsulent naar jullie school komt.

Deadline aanmelden

Aanmelden kan tot vrijdag 26 april 2024 - 17.00 uur aanmelden via onderstaande button.

Aanmelden BiebBoys Zomerchallenge