Nieuwe groep Woerdenaren klikt en tikt erop los

Gepubliceerd op: 12 maart 2024 13:01

Donderdag 7 maart heeft een groep cursisten de cursus Klik & Tik afgerond in de Bibliotheek van Woerden. Tijdens deze cursus leer je stap voor stap omgaan met de computer en leer je vertrouwd te raken met verschillende programma’s. Met deze nieuwe kennis en een certificaat op zak ligt er een hele nieuwe digitale wereld voor hen open.

Steeds meer zaken regel je online. Contact met de overheid, het bestellen van een product of een gesprekje met de huisarts. Als je het lastig vindt om met de computer om te gaan, kan dit best lastig zijn. Tijdens de cursus Klik & Tik kun je in de Bibliotheek op je eigen tempo oefenen en vertrouwd raken met de digitale wereld. Samen met een vrijwilliger gaan cursisten aan de slag met handige toepassingen zoals e-mailen, browsen en het gebruik van Microsoft Office.

Na een aantal bijeenkomsten is er nu een nieuwe groep cursisten vertrouwd geraakt met de computer en wordt er trots geposeerd met het behaalde certificaat. Wilt u ook beter leren omgaan met de computer? Dat kan. U kunt zich aanmelden door de cursus Klik & Tik te bellen naar 0348-56267, u te melden aan de balie in de Bibliotheek of via onderstaande oranje knop.

Aanmelden Klik & Tik