Hulp bij belastingaangifte in de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 1 maart 2024 09:00

Vanaf 1 maart doet Nederland weer aangifte voor de inkomstenbelasting. Niet voor iedereen is dit even gemakkelijk. De Bibliotheek organiseert in samenwerking met Kwadraad een belastingspreekuur om hierbij te ondersteunen. Je kunt nu een afspraak maken.

Belastingspreekuur

De Bibliotheek is de plek voor vragen over de digitale overheid. Tijdens de verschillende spreekuren van het Informatiepunt Digitale Overheid helpen de medewerkers en vrijwilligers van de Bibliotheek je op weg met uiteenlopende vragen over de digitale overheid. De samenwerking met het belastingspreekuur van Kwadraad is hierin een mooie volgende stap. Kwadraad biedt tijdens de periode van de belastingaangifte hulp aan voor inwoners van de gemeente Woerden. U kunt het hele jaar door een afspraak maken bij Kwadraad in de Derkinderenstraat, maar kunt nu ook terecht in de bibliotheekvestiging in Woerden en in Dorpshuis Harmelen.

Informatiepunt Digitale Overheid

Voor korte vragen over bijvoorbeeld het aanvragen van een DigID kun je ook terecht bij de verschillende spreekuren van het Informatiepunt Digitale Overheid in de Bibliotheek. Zo kun je goed voorbereid aan de slag met de belastingaangifte.

Kom langs

Voor hulp bij de belastingaangifte door Kwadraad kun je een afspraak maken door een voicemailbericht in te spreken op 06-40494626 of een mail te sturen naar belastinghulp.woerden@kwadraad.nl. Heb je kleine overige vragen over de digitale overheid? We helpen je graag op weg tijdens een van de inloopuren van het Informatiepunt Digitale Overheid.

Alle inloopuren