Inloggen DigiD altijd met de telefoon

Gepubliceerd op: 9 november 2023 11:00

Vanaf 1 januari kan je alleen inloggen bij (overheids)websites met je DigiD app of met SMS-controle. Daardoor heb je altijd je telefoon nodig bij het inloggen.

Hulp bij inloggen met sms-controle of DigiD app

Op 1 januari 2024 verandert de manier van inloggen met DigiD in Mijn toeslagen en in de Kinderopvangtoeslag app. Mensen die nu inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord moeten overschakelen naar de DigiD app. Of ze kunnen sms-controle toevoegen aan het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Deze sms-controle is ook te gebruiken op de mobiele of vaste telefoon. Zo zijn gegevens nog beter beschermd.

Lukt het niet om dit in te stellen op je telefoon? Kom naar de Bibliotheek. Wij helpen. Gratis en voor iedereen. Je bent welkom voor hulp tijdens de service-uren van de Bibliotheek.

Bekijk de service-uren per Bibliotheek >>>

Meer over hulp bij de overheidswebsites >>>