Nieuwe tarieven 2024

Gepubliceerd op: 21 november 2023 09:41

De nieuwe tarieven voor 2024 zijn bekend. Het Plus abonnement is vanaf 1 januari boetevrij. Kinderen van 0 tot 18 jaar blijven gratis lid.

Boetevrij lenen

De voorwaarden van het Plus Abonnement worden aangepast. Vanaf 1 januari betaal je geen te-laat-geld meer voor ingeleverde materialen.

Startpas voor computergebruik, printen en kopiëren

Wil je gebruik maken van de computer in de Bibliotheek? Printen en kopiëren? En af en toe een boek lenen? Dan is de Startpas een goede oplossing! Met de Startpas maak je het eerste uur gratis gebruik van de computer en kun je tegen een kleine vergoeding printen en kopiëren in de Bibliotheek. Ook kun je voor 2 euro per uitlening of verlenging een boek lenen. De Startpas koop je voor 3,50 euro bij de balie van de Bibliotheek. Vergeet niet je identificatiebewijs mee te nemen.

Bekijk hier de tarieven en voorwaarden voor 2024

Kinderen van 0-18 jaar gratis lid

Kinderen in de leeftijd van 0-18 jaar blijven gratis lid van de Bibliotheek. Met het gratis jeugdlidmaatschap lenen zij onbeperkt boeken, e-books en luisterboeken en hebben ze onbeperkt toegang tot de online Jeugdbibliotheek. Zoals voorleesfilmpjes, inspiratie voor werkstukken en spreekbeurten, lezen voor de lijst, oefenen voor het theorie-examen en nog veel meer.

Naar het digitale aanbod voor kinderen

Blijf op de hoogte

Abonneer je op onze nieuwsbrief en ontvang elke maand het laatste nieuws, handige tips en informatie over onze activiteiten in je mailbox.

Abonneer je op onze nieuwsbrief >