Rap workshop in Woerden

8 mei 2024, van 13:00 tot 16:00 | Bibliotheek Woerden

Vandaag komt Rapper Colling Seintje van de RapXpress langs in de Biebfabriek. Hij vertelt je hoe het is om een rapper te zijn en leert ons hoe je een echt rapnummer maakt.

Tijdens de workshop leer je hoe je een pakkende tekst schrijft. Er wordt onder andere aandacht besteed aan rijmen en het ritme. Daarna zet je je eigen tekst op een beat.

Je leert natuurlijk ook hoe je deze het beste kunt uitvoeren. Na afloop zullen degene die dat dat willen de raps aan elkaar en eventueel de ouders en verzorgers laten horen.

Datum, tijd en plaats

• woensdag 8 mei
  • van 13.00 - 16.00 uur
  • in de Bibliotheek Woerden

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze workshop is voor kinderen vanaf 8 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek