Workshop LEGO Spike Essentail in Zegveld

30 april 2024, van 14:30 tot 16:00 | Bibliotheek Zegveld

Ga aan de slag met nieuwste bouwsets van LEGO: Spike Essential! Je kan je bouwwerk programmeren met de iPad en je eigen creatie tot leven wekken.

In deze workshop ga je aan de slag met de nieuwste set van LEGO namelijk SPIKE ESSENTIAL. Deze set biedt nog meer mogelijkheden en je kan diverse bouwwerken maken aan de hand van thema's. Je kan avonturen bouwen zoals, pret in het pretpark, de vrolijke reiziger, knotsgekke kermisspelletjes en eigenzinnige creaties. Je kan je bouwwerk programmeren met de iPad en je werkt met een intelligente HUB, motoren, een lichtmatrix en een kleurensensor.

Datum, tijd en plaats

• dinsdag 30 april
  • van 14.30 - 16.00 uur
  • in de Bibliotheek Zegveld

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze workshop is voor kinderen vanaf 8 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek