Workshop striptekenen in Woerden

1 mei 2024, van 10:30 tot 12:00 | Bibliotheek Woerden

Vandaag kun je leren hoe je in korte tijd zelf een leuk stripverhaal maakt. Onder leiding van tekendocente Elvira maak je een kort stripverhaal.

Je ontwerpt je eigen stripfiguurtje en krijgt alle hulp om deze tot leven te laten komen in een echt beeldverhaal. Aan het einde van de workshop ga je naar huis met het begin van je eigen korte strip.

Datum, tijd en plaats

• woensdag 1 mei
  • van 10.30 - 12.00 uur
  • in de Bibliotheek Woerden

Aanmelden verplicht.

Voor wie?

Deze workshop is voor kinderen vanaf 8 jaar.

Hulp nodig bij het aanmelden?

Lukt het niet met aanmelden? Kom dan vooral naar de informatiebalie van de Bibliotheek. Wij helpen je graag.

Deze activiteit is een onderdeel van de BiebFabriek

Elke schoolvakantie opent de BiebFabriek haar deuren. De BiebFabriek is dé plek waar de fantasie van kinderen tot leven komt. Ze ontdekken, ontwerpen, beleven en leren nieuwe vaardigheden. Met de BiebFabriek bieden wij als bibliotheek de kinderen uit de regio in de schoolvakanties een uitje.

Meer over de BiebFabriek