Heb ik recht op toeslag?

Gepubliceerd op: 4 januari 2024 12:30

Vaak denken mensen dat ze geen recht hebben op toeslagen, terwijl dit wel zo is. Dat is zonde. Daarom roept Dienst Toeslagen iedereen op te checken of zij toeslag kunnen krijgen

Een toeslag ontvang je niet automatisch. Je moet dit zelf aanvragen. Hoeveel toeslag je kunt krijgen hangt af van verschillende dingen, zoals de hoogte van het inkomen, de hoogte van de huur of het aantal uren kinderopvang.

Hoe vraag ik een toeslag aan?

In de flyer van Dienst Toeslagen staat hoe je een toeslag kunt aanvragen of hoe je hulp kunt krijgen.
Download hier de flyer.

Hoe krijg je hulp van de Bibliotheek?

Kom je er zelf niet helemaal uit? Wij helpen je tijdens alle service-uren van een van onze vestigingen. Of kom naar één van onze speciale inloopuren voor vragen over de digitale overheid. Hulp is gratis. Je hoeft geen lid te zijn.

Alle openingstijden (klik op jouw Bibliotheek voor de service-uren)

Alle inloop spreekuren

Klik hier voor meer informatie