Wat vind jij van de Bibliotheek?

Gepubliceerd op: 13 juni 2024 06:15

Help ons verbeteren met het invullen van een korte vragenlijst.

Als Bibliotheek willen we graag een plek zijn waar jij je thuis voelt. We organiseren activiteiten, helpen je op weg met digitale vragen en bieden een inspirerende boekencollectie. Om onze dienstverlening nog verder te verbeteren horen we graag jouw mening. Je geeft je mening door het invullen van een vragenlijst. Met de antwoorden kunnen wij ons aanbod verbeteren.

Voor elke volledig ingevulde enquête redden we 1 m² bedreigd regenwoud via World Land Trust. Als bedankje voor het inullen maak je kans op mooie prijzen, waaronder enkele reizen. De winnaars worden willekeurig geselecteerd en ontvangen gelijk na het invullen van de enquête een unieke code om hun prijs te claimen. Doe mee en maak een verschil voor de natuur én onze Bibliotheek.

Naar de enquête