Vrijwilligers gezocht voor gastvrouw / gastheer in Montfoort

Gepubliceerd op: 3 oktober 2023 19:09

In Montfoort opent in december dit jaar een nieuwe bibliotheekvestiging. Bibliotheek Het Groene Hart is daarom dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Met vrijwilligerswerk lever je een bijdrage aan de maatschappij en het levert jou ook veel op: “Mensen vertellen mij allerlei verhalen en dat inspireert mij. Door het vrijwilligerswerk ben ik er echt even tussenuit”, vertelt vrijwillige gastvrouw Corrie.

In gesprek met Corrie

Wil jij ook graag je steentje bijdragen in de Bibliotheek? Laat het ons weten.

Dankzij onze vrijwilligers worden er kinderen voorgelezen, boeken uitgeleend, activiteiten georganiseerd, digitale vaardigheden verbeterd en wordt er taalhulp gegeven. Zoek jij zelf inspirerend en betekenisvol vrijwilligerswerk? Misschien ben jij dan wel onze nieuwe gastvrouw/heer (m/v/x). Voor elk dagdeel (ochtend/middag) van maandag tot en met vrijdag kunnen we iemand gebruiken. Je kunt zelf aangeven wanneer je beschikbaar bent.

Gastvrouw of gastheer

Je bent het visitekaartje van de Bibliotheek. Je draagt er samen met collega-medewerkers en collega-vrijwilligers zorg voor dat de bezoeker zich welkom en prettig voelt in de Bibliotheek.

Wat bieden wij?

Naast een prettige werksfeer betrekken we onze vrijwilligers zoveel mogelijk bij onze organisatie. Zo krijgen ook de vrijwilligers een eindejaarsattentie, worden er bijeenkomsten georganiseerd en is er elk jaar een leuk uitje of etentje. Natuurlijk krijgen de vrijwilligers ook een gratis abonnement van onze Bibliotheek.

Meer weten?

Stuur een mail naar: info@bibliotheekhgh.nl

Of kijk hier voor meer informatie