Resultaat 1 - 10 (van 40)

• Onderhoud website 28 juli Bekijk details

11 juli 2024

Zondagavond 28 juli vindt er onderhoud plaats aan de website. Hierdoor zijn onderdelen van de website niet te gebruiken. Je kunt niet inloggen op mijn menu, boeken zoeken, verlengen, reserveren etc. Ook de app van Bibliotheek Wise is tijdens het onderhoud niet te gebruiken.

• Inloggen bij de Bibliotheek Bekijk details

27 juni 2024

Rond 10 juni hebben alle leden met een geldig e-mailadres bericht gekregen over de nieuwe manier van inloggen. Lukt het nog niet helemaal? Hieronder zetten we nog even een en ander op een rijtje.

• Proefdraaien voor het Taalcafé in Woerden Bekijk details

27 juni 2024

In juni en juli draaien we om de week een aantal proefavonden van het Taalcafé om te kijken of we hiermee in een behoefte voorzien. En wat blijkt: op de 2e avond waren er al 15 taalvragers en 9 vrijwilligers die samen Nederlands praatten.

• Boek aan huis Bekijk details

21 juni 2024

De bibliotheek is de plek waar letters verhalen worden. Verhalen over geschiedenis, liefde, sport, de wereld: verhalen die je wereld verruimen! Verhalen moeten ook toegankelijk zijn als je wat minder mobiel bent. Daarom hebben wij de boekenbezorgservice Boek aan huis.

• Zomerlezen, extra lang lenen en openingstijden Bekijk details

21 juni 2024

Tot het einde van de zomervakantie neem je alle boeken lekker lang mee naar huis, namelijk voor zes weken! Zo kan je zorgeloos op vakantie.

• Wat vind jij van de Bibliotheek? Bekijk details

13 juni 2024

Help ons verbeteren met het invullen van een korte vragenlijst.

• Boost voor schoolbibliotheek Kindcentrum Monfoort Bekijk details

12 juni 2024

De schoolbibliotheek van Kindcentrum Montfoort krijgt een nieuwe impuls. Op dinsdag 11 juni ondertekenden Mariëlle van Vliet , Fanny Mouthaan en Chantal Pinkse van de drie samenwerkende basisscholen in Kindcentrum Montfoort en de Bibliotheek het Groene Hart de nieuwe samenwerkingsovereenkomst.

• Eenvoudige uitleg over online bankieren gelanceerd in Bibliotheek Woerden Bekijk details

26 mei 2024

Veel mensen hebben problemen met online bankieren. Ze vinden het moeilijk om een bankapp op hun telefoon te zetten. Ze moeten dan hulp vragen aan bekenden of familie. En dat ligt bij bankzaken soms wat gevoelig. De website Steffie heeft daarom een uitleg gemaakt met hulp bij online bankieren.

• Bibliotheek en GGD sluiten samenwerkingsovereenkomst in consultatiebureau Bekijk details

17 mei 2024

Op donderdag 16 mei hebben Bibliotheek Het Groene Hart en GGD Midden Nederland een samenwerkingsovereenkomst getekend om ook in de gemeente Montfoort het BoekStart programma te starten. Met het BoekStart-programma komen kinderen al op jonge leeftijd in aanraking met boekjes en leesplezier, wat belangrijk is voor hun taalontwikkeling.

• Nieuwe schoolbibliotheek geopend op basisschool Jorai in Zegeveld Bekijk details

29 april 2024

Donderdagavond 11 april werd op basisschool Jorai de nieuwe schoolbibliotheek feestelijk geopend. De school in Zegveld is vanaf dit jaar officieel deelnemer aan het De Bibliotheek op School-traject van Bibliotheek Het Groene Hart en kan dit nu vieren met een eigen bibliotheek.

Paginanavigatie